מורן לי קוגן

קריינות לפרסומות
מורן
מאור
מאור
אנדריי
קטיה
מאור
קריינות לסרטון תדמית
מורן
ג'ינגל עסקי
מורן
מורן
מורן
מורן
קריינות לנתב שיחות
מורן
מורן
מורן
קריינות לביזנספון
מורן
מורן
מורן


מתעניינים בקריינות מקצועית? התקשרו עכשיו: 072-334-1871



?מתעניינים בקריינות מקצועית

: התקשרו עכשיו

072-334-1871



:או מלאו את הטופס הבא

קריינות לפרסומות צריכה למכור למכור למכור! ישנן שיטות רבות לקריין בצורה מכירתית, הכול תלוי במוצר אותו אני מוכרת ובמדיה אותו משודרת הפרסומת. קריינות לפרסומת בטלוויזיה היא קריינות שנשענת על ויזואליות וניראות, כלומר היא תומכת במתרחש על המסך ומשלימה את הפרסומת לכדי מוצר שלם ואחיד. ללא קריינות- הפרסומת ברוב הסיכויים לא הייתה עובדת. אולם קריינות ברדיו היא מעט שונה שכן היא לא נשענת על שום ויזואליות וצריכה להעביר את המסר הרצוי אך ורק בעזרת הקול. לכן מדויקת ככל שתהיה פרסומת בטלוויזיה, קריינות לפרסומת ברדיו צריכה להיות פי כמה וכמה מדויקת יותר.

ישנם סוגים שונים של מוצרים ולכן הקריינות צריכה להתאים עצמה למוצר ,לדוגמא: קריינות להגיינה נשית לא יכולה בשום פנים להידמות לקריינות למכונית חדשה שיצאה לאחרונה לשוק. על כן מחובתם של הקריין או הקריינות להיות מודעים למוצר אותו הם מוכרים ולקהל לקוחותיו ,ולבצע תיאום ציפיות מול הלקוח על הלך הרוח של הקריינות.
תהליך היצירה של קריינות לפרסומות כולל שלושה שלבים עיקריים: יצירת הטקסט, בחירת הקריין וההפקה. בחירת הקריין מתחילה למעשה כבר בשלב כתיבת הטקסט. האם הוא מתאים לקול גברי או נשי? צעיר או מבוגר? סמכותי או שובב? בשלב הבא יש צורך בהחלטה לגבי הקריין עצמו, החלטה המבוססת על גוון הקול הייחודי, על הזמינות וכמובן גם על המחיר. בשלב ההפקה, מתייצב הקריין הנבחר מול המיקרופון על מנת ליישם את ההחלטה בשטח ולהקליט את הקריינות בהתאם להחלטות שהתקבלות.

אתר הקריינות המקצועי של מורן קוגן, מאפשר לכם לבצע את השלבים השונים של הקלטת קריינות לפרסומות, באופן מקצועי ויעיל ביותר. משלב בחירת הקריינים והתאמתם לאופי התשדיר ולטקסט, דרך ההקלטה המקצועית ועד למוצר הסופי: פרסומות שמוכרות.