קריין לסרט תדמית

ערוץ הקול הוא בעל תפקיד משמעותי בכל סרט. לקריינות, המופיעה כחלק מערוץ הקול בסרטי תדמית רבים, יש תפקיד חשוב במיוחד. קריינות איכותית מאפשרת ליוצרי הסרט ולעומדים מאחוריו, יצירת קשר הדוק עם הצופים והעברה של מסרים נוספים, מעבר למסרים המופיעים על המסך. למרות זאת ולמרות שבסרטים רבים, הטקסטים והקריינות משמעותיים לא פחות מאשר החומרים המצולמים, מפיקי סרטי תדמית רבים, נוטים להפקיד את ערוץ הקריינות בידיהם של קריינים שאינם מנוסים, או שאינם מתאימים מבחינת גוון קולם, לתוכנו של הסרט. כידוע, סרטי תדמית מופקים על ידי עסקים בתחומים שונים ובסדרי גודל שונים. קולו של קריין שיתאים לסרט תדמית של פארק שעשועים, לא יתאים ככל הנראה להקלטת קריינות עבור חברת ביטוח, לכן אתם צריכים להתייחס אל בחירתו של קריין לסרט תדמית, באותה רצינות בה אתם מתייחסים אל כל אחד ממרכיבי ההפקה.

כאן, באתר הבית המקצועי של מורן קוגן, תוכלו למצוא ביעילות קריין לסרט תדמית שיענה באופן מושלם לצרכי ההפקה שלכם. מאגר הקריינים של האתר מכיל קולות צעירים, מבוגרים, קטיפתיים, מחוספסים, ידועים ומוכרים פחות. אחד מהם יתאים מן הסתם לאווירה אותה אתם מעוניינים ליצור בסרט התדמית שלכם. נשמע מסובך? בצדק! על מנת לבחור קריין יש צורך בלא מעט ידע ובניסיון שנרכשו במהלך שנים של עבודה. המומחים שלנו, יאפשרו לכם לצמצם את הבחירה שלכם, מתוך מגוון הקולות, למספר קטן של קריינים ולהחליט מי מהם יהיה זה שייכנס לאולפן ויקליט את ערוץ הקריינות לסרט התדמית שלכם.

סרט תדמית הוא למעשה כרטיס הביקור של העסק. תעודת זהות צבעונית, מרתקת וקולית. קחו זאת בחשבון כאשר אתם בוחרים קריין לסרט תדמית. אנחנו באתר הקריינות המקצועי של מורן קוגן, נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירותי קריינות ברמה הגבוהה ביותר.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן