קריינות למצגות וסרטי תדמית
כאשר לקוח בוחר לעשות מצגת או סרטון תדמית המציגים את העסק שלו, אנו כקריינים צריכים להשלים את התמונה בצורה רגועה, לא מכירתית מידי ולעיתים כלל לא, אסרטיבית ואמינה. בשונה מפרסומות, קצב הקריינות במצגות וסרטי תדמית בדרך כלל איטי יותר,ותלוי בהתפתחות הסרטון.
כאשר פונים לבחירת קריינות למצגת או לסרטון שלכם, אתם צריכים לחשוב ובעיקר להרגיש איזה סוג קול זקוק המוצר שלכם? האם זהו קול נשי או גברי? קול רך או קול דומיננטי? אתם כמובן מוזמנים להתייעץ אתי בנושא ויותר מאשמח לעזור לכם ולהציע את מגוון הקולות הנרחב שיש ברשותנו.
למאמר מלא