ישנם המון דברים שיהפכו פרסומת לאיכותית ואפקטיבית. פרסומת טובה מורכבת מהיכולת לפצח אלמנטים רגשיים אצל קהל הלקוחות המיועד ודרך עוררות הרגש, למשוך למכירה. פרסומות מצד אחד מתבססות על תסריטים טובים, פרזנטורים נעימים, איכויות צילום ועריכה, ומצד שני גם על היכולת של הפרסומת "לשחק" בתוך המדיה בו היא משתמשת. בעוד פרסומות לטלוויזיה יכולות לבוא בתצורה של פרסומת קלאסית או באנרים בתוך תוכניות, ולהציג תוכן שהוא יותק "מהודק", פרסומת ברשתות חברתיות יכולות "לדבר צעיר" יותר וחייבות להיות מוכוונות לתפיסת תשומת הלב תוך שניות בודדות. באופן דומה, פרסומת לרדיו חייבת לדעת להתבלט ביכולות הווקאליות שלה בין רצף הפרסומות הארוך המאפיין את זמני השידור של פרסומות בין תוכניות ברדיו.
קריינות לתשדירים
תשדירי הפרסומות ברדיו לרוב תופסים אנשים תוך כדי עיסוק. מעטים האנשים שיושבים היום להאזין לרדום כשם שהם יושבים לצפות בטלוויזיה. האזנה לרדיו מתבצעת לרוב תוך כדי עבודה או נסיעה באוטו. עוד חשוב לזכור, שאין את האלמנט הוויזואלי שמאפשר לפרסומות בטלוויזיה וברדיו להשתמש בחוש הראייה, בנוסף על חוש השמיעה בו משתמש הרדיו בלבד. קריינות לתשדירים היא המיומנות החשובה ביותר ליצירת תשדיר פרסומות יעיל. במקרים רבים היא אף חשובה יותר מהתסריט עצמו. היכולות להשתמש באינטונציות ובעוצמה שונה של דיבור, וכן ליצור את אותה הפרעה משטף הפרסומות, אך להישאר נעימה לאוזן, היא מהמיומנות הקשות ביותר.
מורן לי קוגן קריינות מקצועית
מורן לי קוגן היא קריינית מקצוענית עם ניסיון עשיר במגוון רחב של סוגי קריינות. מהקלטת תשדירים לרדיו, דרך הקלטות למרכזיה לעסקים קטנים, גדולים ובינוניים, הקלטת אודיו בוקס ועוד. אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות, קריינים גברים ונשים, וכן קריינות במספר שפות.