קיימות דרכים רבות בהן אדם יכול לפרסם את העסק שלו. אנחנו יכולים לראות היום עסקים שהולכים על שיטות "אולד סקול" כמו מגנטים על דלתות הבתים, ואנחנו יכולים לראות גם עסקים שפונים למשרדי פרסום המתמחים בזירה האינטרנטית, ומשתמשים במשפיעני רשת כדי שיפרסמו אותם. סרטוני תדמית, פרסומות ופלאיירים על מכוניות. הדומה לכל אלה, הוא שכולן פעולות אקטיביות שמטרתן לדוג לקוחות חדשים. אבל מה אם אנחנו רוצים לפרסם לאנשים שהם כבר לקוחות שלנו?
הקלטות למרכזיה
על אף שאנחנו כבר בשנת 2020, כל עסק באשר הוא עדיין מחזיק טלפון. אפילו חלק מהאתרים מחו"ל מהם ניתן לרכוש בארץ, החלו לפתוח מרכזיות טלפוניות בישראל ובעברית לטיפול בבעיות שירות. מרכזיה היא אחד מאותם שדות שיווקיים בהן משתמשים מנהלי עסקים שיודעים לנצל הזדמנויות. מדובר בכלי ניהולי שיכול לנתב שיחות ולחסוך כוח אדם, ובו בזמן, יכול להיות זמן שידור מצוין, כמו רדיו פרטי קטן. הרי מה צריך יותר מאדם שמחזיק רמקול צמוד לאוזנו וכל הקשב שלו נתון לסאונד, כשהוא רק מחכה שיענו לו. עסקים וחברות רבות בוחרים בשיטות שונות לנצל את המרכזייה, בין אם פאנטונים שינעימו את זמנו של המאזין ויספקו לו חוויית שירות ורכישה נעימה, ובין אם בבחירת קריינות וטקסט שיווקי עדין.
כשיוצרים הקלטות למרכזיה צריך לזכור שרוב האנשים רק רוצים שיענו להם, יותר מהכול. אם נבחר בטקסט שיווקי שיפרסם את שם העסק או את המבצע האחרון, כדאי שנבחר בקריין מקצועי שיכול גם לשייף את הטקסט ולעדן אותו, וגם לדברר אותו נכון. אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו לבחור בין קריינים גברים ונשים, ובמגוון שפות כדי לתת מענה לאוכלוסיות השונות ולקהלים רבים יותר.