האם חשבתם פעם על מותג כלשהו ויכולתם לדמיין איך הוא נראה כבן אדם? כלומר, אם הייתם לוקחים את אחד מהמותגים הגדולים לספורט או לאופנה ומנסים לדמיין אותם כבני אדם, הייתם מגלים שרבים מאיתנו מדמיינים את אותה הדמות עבור אותו מותג. היינו יודעים להגיד אם זה זכר או נקבה, היינו יודעים להגיד את הגיל, את הזהות הלאומית, ואפילו היינו יודעים להגיד את האופי- קליל וזורם, סמכותי וקריר, רומנטי ועדין. זה לא במקרה. בניית זהות למותג היא אחת מאבני היסוד של עולם השיווק בבניית אסטרטגיה שיווקית.
מיתוג קולי
אחד מן הכלים בהם משתמשים כשבונים זהות שיווקית הוא מיתוג קולי. מדובר בעצם בסגנון ואופי הדיבור של המותג. כשנשמע את הקריינות של מותגים שונים, נדע להבדיל ביניהן ולזהות מי מהן מתאימה לאיזו מותג. הקול שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו וקריינות נכונה חייבת לשדר את אופי המותג. לא מדובר רק בבחירת קול נשי או גברי, וגם לא מדובר רק בשפה. על אף שאלה קריטיים לא פחות, גם בבחירה בקריין בשפה האנגלית, נצטרך לברור בין סוגים שונים של קריינים שמשדרים אופי שונה. קריינים בעלי קול מבוגר או צעיר יותר, בעלי סגנון סמכותי או עממי. באתר שלנו, מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא מאגר קריינים עשיר בשפות שונות, קריינות גברית ונשית, עם יכולות וורסטיליות לנוע בין דמויות שונות וסגנונות שונים.
מורן לי קוגן קריינות מקצועית
עם עבודה משותפת החל מהשלב הראשון של ניסוח הטקסט והידוקו, נוכל לבנות יחד מיתוג קולי שיתאים את זהות המותג. בסיום התאמת הקריין לטקסט, נבצע מספר גרסאות דמו לשיוף הסגנון על פי בחירת הלקוח, ולאחריו נצא להקלטה איכותית ומקצועית ועריכה באולפן.