קריינות פרסומות יכולה להיעשות בצורות רבות. אנחנו יכולים לבחור בין קול נשי לגברי, בין סגנון רך לישיר וכמובן, בין שפות שונות. אבל בטרם נרד לדקויות ונבחר קריין אליו נתאים את הטקסט, אנחנו צריכים לבחון אסטרטגיות שיווקיות שונות ולבחור איזו פלטפורמה מתאימה לנו. לזירות שונות, גישות שונות. פרסומת לטלוויזיה שונה מפרסומת לאינטרנט, ובטח ששונה מפרסומת לרדיו, שהיא ללא אלמנט וויזואלי. לכל מדיה יש קהל שונה ותרבות צריכה שונה אותם צריכים להכיר.
המסך הגדול והמסך הקטן
תרבות הצפייה שלנו השתנתה משמעותית בשנים האחרונות. בעבר, היינו רגילים לברודקאסטינג, שהוא רצף שידורים שוטף על פי לוח זמנים של ערוצי השידור השונים. עם מהפכת הסטרימינג ויוטיוב שפקדו את תרבות הצפייה בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי במגמת הפרסום. קהל האינטרנט הוא קהל צעיר שיכולות הקשב והריכוז שלו נמוכות יותר. אם לא נתפוס אותו תוך כמה שניות, הוא כבר ימצא תוכן אחר שיעניין אותו, אבל אם נקלע, נוכל לכוון אותו לרכישה מהירה. פלטפורמת האינטרנט היא לא רק שיווקית, אלא גם חנות בפני עצמה אליה ניתן להגיע דרך הפרסומת. לעומת זאת, הטלוויזיה, היא מדיה פרסומית בלבד, אך לעומת האינטרנט משדרת יוקרה עבור מוצרים אקסקלוסיביים. אם בחרנו בפרסומת שתשודר בפריים טיים, בשיא הרייטינג כשכל המשפחה צופה בה יחד ולא רק צופה בודד, נוכל ליצור חווית צפייה גרנדיוזית שתיצור שיח בין בני הבית ולהגדיל את הקהל.
מורן לי קוגן קריינות מקצועית
באתר שלנו, מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא קריינות פרסומות שמותאמת לכל הפלטפורמות. עם מאגר קריינים בוגרי קורסים מקצועיים ובתי ספר למשחק שמקריינים בשפות שונות תוך תהליך עבודה קפדני ודיאלוג עם הלקוח, תוכלו ליצור את הקריינות המדויקת לפלטפורמה הרצויה.